Dbając o Państwa maksymalną wygodę i komfort korzystania z oferowanych przez nas urządzeń utrzymujemy w pogotowiu serwis przyjmujący Państwa zgłoszenia o ewentualnych usterkach.

Dział serwisu działający od 1992 roku w oparciu o szerokie zaplecze magazynowe, doświadczenie w zakresie konserwacji i napraw sprzętu Ricoh, Nashuatec i Canon zapewnia szybką i fachową pomoc. Bezpośredni dostęp do oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych gwarantuje najwyższą jakość wykonywanych usług.

Gwarantujemy max. 24 godzinny czas reakcji serwisu na Państwa zgłoszenie, a w razie dłuższych przestojów sprzętu zapewniamy urządzenia zastępcze na koszt firmy.

Oprogramowanie i sterowniki do urządzeń:

Nashuatec, Gestetner, Ricoh:   http://www.ricoh.pl/downloads/office-product-downloads.aspx
Canon:   http://www.canon.pl/support/products/imagerunner/
HSM:   http://www.hsm.eu/pl/

 

wyślij zgłoszenie