Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne to często niezbędny sprzęt w niejednej firmie. Jednak czy konieczne jest kupienie nowych urządzeń i wydawanie dużej sumy pieniędzy? Przeczytaj o możliwościach, które daje dzierżawa tego typu sprzętów i dlaczego warto się na to zdecydować.

Dlaczego w małej firmie nie warto decydować się na zakup drukarki?

Nie każda firma musi zdecydować się na zakup własnych sprzętów drukujących, niezależnie czy chodzi o klasyczną drukarkę, czy wręcz większe wielofunkcyjne urządzenie. Małe firmy na ogół nie potrzebują drukować wielkiej ilości dokumentów, więc taki wydatek może być nieprzemyślany. W takiej sytuacji dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych to najlepsza metoda na niedrogi wydruk dokumentów. Jest to bardzo proste przedsięwzięcie, które nie wymaga wielu formalności, natomiast korzyści są bardzo duże. W ten sposób masz możliwość korzystania z szybkich, funkcjonalnych i nowoczesnych sprzętów za zaledwie ułamek ceny, którą musiałbyś wydać przy zakupie nowego urządzenia. Unikasz również problematycznych opłat związanych z zakupem zepsutych części, materiałów eksploatacyjnych i kosztów serwisowania. 

Dlaczego wynajem urządzeń wielofunkcyjnych się opłaca?

Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych to świetne rozwiązanie dla właścicieli firm, którzy nie chcą zbyt nadwyrężać firmowego budżetu, a jednocześnie potrzebują mieć w firmie nowoczesny sprzęt drukujący. Dużym plusem jest możliwość obniżenia podatku dochodowego, ponieważ ratę za dzierżawę możemy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Warto pamiętać również o tym, że poszczególny sprzęt możemy wynająć jedynie na okres konkretnego projektu, do którego urządzenie będzie niezbędne. Całkowicie odpada także problem utylizacji drukarki, gdy zakończy swój żywot.

Wróć